Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Családban marad a Kalória Kft. vezetése 2015-04-02 18:05:24 Hatolkai Szaniszlót fia, Máté váltja júniustól a gödöllői közétkeztetési társaság ügyvezető igazgatói székében
Négy napig nem lesz igazgatója a Kalóriának 2013-07-08 09:57:45 Megszüntették a nyugdíjazását kérő Hatolkai Szaniszló munkaviszonyát, majd újra ügyvezetőnek választották a helyi közétkeztetési cég direktorát